Δημουλά: Είμαι με το μέρος των μεταναστών

a hairless ape

ΑΘΗΝΑ 07/05/2013 nooz.gr

Έναν απίστευτο -διαδικτυακό- σάλο προκάλεσαν δηλώσεις της ποιήτριας Κικής Δημουλά, όπως μεταφέρθηκαν από την «Εφημερίδα των Συντακτών». Η ίδια, πάντως, κάνει λόγο για αναίτια στοχοποίησή της.

Ειδικότερα οι αντιδράσεις πυροδοτήθηκαν από σχόλιο που φέρεται να έκανε η ποιήτρια λέγοντας ότι «δεν αντέχει τους μετανάστες στην Κυψέλη, είναι τόσοι πολλοί που πιάνουν και τα παγκάκια και δεν μπορεί να κάτσει κανείς στην πλατεία».

«Να ήξεραν από μέσα τους πόσο είμαι με το μέρος των μεταναστών. Να το ήξεραν μόνο», απαντά η κ. Δημουλά με δηλώσεις της στο maga.gr.

«Δεν θα κάνω δήλωση να πείσω ότι δεν αποκάλεσα όλους τους κλέφτες δολοφόνους. Είπα μια περίπτωση που συνέβη μέσα στην οικογένειά μου και χρειάστηκε να φτάσουμε στο νοσοκομείο και εννοούσα πόσο τρόμο μου δημιουργεί αυτό το πράγμα», σημειώνει.

«Εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτές τις διαφορές των φυλών. Οι Πακιστανοί που βρίσκονται τουλάχιστον στα φανάρια…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 785 επιπλέον λέξεις

δεν θελει ουτε email ουτε τιποτα, απλα το σχολιο ασε αν θες

