Πόλα Ρούπα

«Ο Επαναστατικός Αγώνας ήταν μία οργάνωση, ορόσημο για πολλούς αγωνιστές. Σήμερα είναι ορατό το κενό μιας τέτοιας επαναστατικής δράσης. Είμαι υπερήφανη και δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα».

«Στοχοποιήσατε και στοχοποιείτε το παιδί μου. Έχουμε πόλεμο. Η εκδίκηση του κράτους στρεφόταν κατά του παιδιού μου και αυτό δεν θα σας το συγχωρήσω ποτέ. Για να μην ζήσει σε έναν κόσμο αδικίας, είναι μεγάλο χρέος μας να τον αλλάξουμε. Αυτή είναι η μόνη κληρονομιά που έχω να του αφήσω, μία επαναστατική κληρονομιά»,

δεν θελει ουτε email ουτε τιποτα, απλα το σχολιο ασε αν θες

